Igénybejelentő poszt

2012.10.08. 20:28

Kedves időjárás!

Kérlek maradj ilyen, végre el tudtam menni futni, és nagyon örültem neki! Nem kérem, hogy hétágra süssön a nap, tőlem lehagyhat a levegő is, persze csak ha nem siet nagyon, csak ne essen úgy ahogy az elmúlt napokban, mint például amikor Esbjergben jártunk és szinte átázott az esőkabátunk. Köszönöm!


Juccom - s -3295.jpg

Kedves Esbjerg és Ribe!

Gyönyörűek vagytok! Lehetne arról szó, hogy legközelebb kicsit kevesebb esővel fogadjatok? Mange tak!


Juccom - s -3297.jpg


Kedves Pipás sporszergyártó!

Annyira jól esett a mai futásom, ezt a bő öt és fél kilométert meg sem éreztem! Volna, ha nincs a végére az a 3x1 centis vízhólyag mindkét talpam közepén, amik miatt itt abbahagytam annak érdekében, hogy maholnap lábra tudjak állni. Kérlek kínálj olyan cipőket halandó diákok által is elérhető áron, amikben ilyen nem fordul elő! Örülj inkább annak, hogy a bokasüllyedéssel megáldottak amúgyis gyakrabban vesznek cipőt! Naugye.

Kedves Háromcsíkos sportszergyártó!


Kérlek ha már kültéri sportokhoz, pl. futás is gyártasz ruházatot, lásd már el valami fényvisszaverővel és legalább egy zsebbel! Oké, hogy én leárazva vettem, de valakik ezért a nadrágért egy-egy deákferencet hagytak a boltban! Azért ez már vaszizdasz, kedves Adi Dass(ler)! Ezerköszi!



Kedves Kurvanagy Pók a zuhanyzó felső sarkában!

Kérlek, gyógyulj meg! Tudod, hogy nagyon örülök neked, hogy vagy, mert utálom a szúnyogokat, akiket neked enned kéne ipari mennyiségben. Ma mikor bementem, csak úgy hemzsegtek a kis pofátlanok. Remélem, nem rontottad el a gyomrod! Ha igen, jobbulást!
Utóirat: remélem azt is tudod, hogy amennyiben megmozdulsz, és csak egy centit is lejjebb ereszkedel, kétszer is megtanulsz úszni. Először és utoljára.



Kedves Internet!

Szépen kérlek, mostmár javulj meg a folyosónkon! Mióta itt vagyok, folyamatosan betegeskedsz. Aggódom érted. Az orvos azt mondta még augusztusban, hogy nemsokára rendbejössz. Már október van, és most megint nem szólsz hozzám. A könyvtárban nagyon kényelmetlenek a székek sokórás ottartózkodásra, és nekem elhiheted, sokkal szívesebben tölteném a lefekvés előtti perceimet/óráimat a társaságodban valami kellemesebb, meghittebb helyen! Látom, az új routereidet kiraktad már, nagyon pofásak, megmutatod őket működés közben is? Köszi!


Kedves Lottóötös/hatos!

Kérlek, nyerődj meg általam, avagy egy hozzám nagyon közel álló személy által, mert az elmúlt pár nap fantasztikus volt! Képzeld, itt volt ugyanis azén szerelmem, akivel másfél hónap után végre megint eltölthettem egy kis időt, elhiheted, nagyon vártam már erre! Amiért Hozzád fordulok, annak oka elég egyszerű, nélküled ez a látogatás megismételhetetlen... Amikor eljön az óra, kérlek jussanak eszedbe soraim!


Juccom - s -1474.jpg

Kedves Család!

Ne haragudjatok, hogy csak a bejegyzés végén kaptatok helyet, de igazából Tőletek csak annyit kérek, hogy néha jelezzetek, hogy hogy és miként vagytok, alig hallok Felőletek! Oké, hogy az utóbbi időben elmaradtam a bejegyzésekkel, de én legalább írok blogot. :) Puszillak Titeket!

süti beállítások módosítása